ОРКК урок 30 Поновлення пошкоджених проїзних документів
Тема уроку " Поновлення пошкоджених проїзних документів"
Завдання
Ознайомитися з конспектом уроку, скласти та записати алгоритм поновлення пошкоджених проїзних документів.
Домашнє завдання
Пройти тестування за посиланням
Конспект уроку
Поновлення
пошкоджених проїзних
документів
Поновлення
пошкоджених проїзних документів повинно виконуватися у випадках, коли є
можливість однозначно встановити номер або опис пошкодженого документа.
Поновлення
пошкоджених проїзних документів повинно виконуватись тільки для проїзних документів , які оформлені в касах
залізниць України. Видача
нового проїзного документа може виконуватись у будь-якій касі, якій
дозволяється оформлення проїзних документів. При цьому адміністративно можуть
визначатися каси, яким дозволений це вид роботи.
При
виконанні операції поновлення пошкоджених
проїзного документа для його однозначної
ідентифікації
повинна
використовуватись інформація службового рядка пошкодженого документа.
Якщо
інформація службового рядка не може бути однозначно прочитана або викликає
сумнів, то с початку виконується пошук опису пошкодженого проїзного документа в
базі даних АСК ПП УЗ за інформацією, яка
може бути прочитана з пошкодженого проїзного документа. Ця операція повинна виконуватись на терміналахз якому дозволений вид роботи Р34 "Перегляд архіву" .
Пошук
пошкодженого проїзного документа може виконуватись за однією з таких комбінацій
параметрів (ключів) пошуку, які дозволять однозначно ідентифікувати пошкоджений проїзний документ.
-
типографський. номер бланку проїзного документа;
-
системний номер замовлення операції
оформлення проїзного документа, дата оформлення та номер документа в
замовленні;
- номер поїзда, дата відправлення, номер та тип вагона, а також - номер місця, станція відправлення або призначення пасажира.
Якщо
за вказаними параметрами вдалося однозначно ідентифікувати пошкоджений документ, то його текст повинен бути роздрукований на допоміжному бланку
з надписом «копія»
в передостанньму рядку. Ця копія пошкодженого документа повинна бути
передана в касу, де буде
виконуватись поновлення пошкодженого
документа.
Квитковий касир на підставі пред’явленого документу а також, при потребі, копії пошкодженого документа, повинен виконати спеціальне замовлення, при якому буде надрукований новий проїзний документ замість пошкодженого.
Дана операція виконується за видом роботи Р25,підвид - R027.
Для
виконання поновлення пошкодженого документа у діалоговому вікні « Замовлення на погашення»” необхідно:
K _____
I ______
R _______
-
за ключем F зазначити інформацію з службового рядка
проїзного документа, що поновлюється (зліва направо з 9 -го по 24-й знак у
четвертому службовому рядку проїзного документа). Для зручності поле ключа F розділене
на сегменти, які виділені в діалоговому вікні підкресленням;
-
в полі ключа R зазначається 27 - підвид операції поновлення пошкоджених проїзних документів.
-
Поля ключів К та
І при цьому не заповнюються.
При виконанні замовлення на поновлення
проїзних документів у діалоговому вікні «Сформований документ» пред'являється
інформація про анулювання пошкодженого документа та інформація нового проїзного
документа, оформленого замість пошкодженого. При натисненні клавіші F 4-друк здійснюється друк допоміжного документа про
анулювання пошкодженого проїзного
документа, потім - новий проїзний документ (з текстом "Поновлений КЗБ ххххх”. де ххххх - вартість комісійного збору
за поновлення пошкодженого документу) без змін параметрів поїздки.
Пошкоджений документ _та допоміжний
документ про анулювання пошкодженого проїзного
документа та при потребі
- копія пошкодженого документа,
залишаються у касира та підкладаєтьмя до кінцевого звіту.
Новий проїзний документ
віддається пасажиру.
При кожній операції поновлення пошкодженого проїзного
документа пасажир сплачує комісійний збір, встановлений залізницею.
Форма нового проїзного документа повністю
ідентична формі пошкодженого документа {за винятком тесту “Поновлений КЗБ ххххх
” в передостанньому рядку).
Новий проїзний документ, який отриманий замість пошкодженого, може бути, у разі необхідності повернений або переоформлений. Операція погашення для цього документа заборонена. У разі, якщо в процесі виконання операції поновлення проїзного документа касир "виявляє, що проїзний документ був зіпсований (нечіткий або не повний друк, зсув інформації тощо), то такий документ необхідно погасити з друкуванням його на новому бланку за видом роботи Р25 R23.
В кінцевому звіті касира
(загальному та по проїзним документам) новий проїзний документ фіксується, як використаний(проданий), а
пошкоджений документ фіксується в кінцевому звіті касира по проїзним
документам, як зіпсований (погашений). За операцію поновлення пошкодженого проїзного документа сплачується
встановлений залізницею комісійний збір.
Комментарии
Отправить комментарий